Bestellen

U kunt op onze website op de volgende manier een bestelling plaatsen:

  1. Voeg (een of meerdere) producten toe aan uw winkelmand
  2. Vul hierna uw gegevens in in het afrekenen scherm
  3. Voltooi de betaling naar gelang uw keuze voor betaling (zie “Betalen”).

Hierna ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Hieropvolgend zullen wij uw bestelling voorbereiden voor verzending. Als wij de verzending hebben aangeboden bij PostNL ontvangt u hiervan een bevestigingsmail met een PDF van de factuur en een track en trace code van de verzending.

Betalen

We bieden de mogelijkheid te betalen via:

  • iDeal
    Als je voor deze optie kiest word je doorgelinkt naar je eigen bank waar je de betaling kan voldoen.
  • Directe bankoverschrijving
    Maak je betaling rechtstreeks over op onze bankrekening. Gebruik aub je bestelnummer als betalingsreferentie. Je bestelling wordt pas verzonden als wij minimaal 50% van de totale betaling ontvangen hebben.
    Wanneer je minimaal 50% hebt betaald, zullen wij overgaan tot verzending. Je krijgt dan nog een e-mail met een betaalverzoek voor het bedrag dat nog openstaat. Dit kun je vervolgens, nadat je het product hebt ontvangen, binnen de gestelde betalingstermijn overmaken.
  • Paypal
    Als je voor deze optie kiest kan je inloggen in je Paypal account om de betaling te voldoen.
  • Creditcard (MasterCard, Visa, Amex)
    Je wordt doorgelinkt naar de betaalmodule van jouw creditcard.

Alle bedragen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Leveren

We versturen onze pakketten via Postnl.

Momenteel verzenden we alleen naar geselecteerde landen (zie de lijst met landen onder “kosten verzenden”).

Op werkdagen besteld, binnen twee werkdagen verzonden.

Alle bestellingen die bij ons binnenkomen op werkdagen verzenden we binnen twee dagen. Postnl komt de dag nadat wij het pakket hebben verzonden (m.u.v. zondag) de bestelling bij je afleveren.

Kosten Verzenden

We hebben een simpel kostenmodel voor alle verzendingen. Per land rekenen we een verschillend tarief:

  • Nederland: brievenbuspakje € 4,00 / pakket € 6,75 (gratis verzending boven € 125)
  • België: pakket € 13,75 (gratis verzending boven € 125)

Track en trace

Je wordt op de hoogte gehouden van de verzending door een Track en Trace code in een e-mail als een pakket bij Postnl is afgeleverd. Je kunt de Track en Trace code ook invoeren bij Postnl.nl.

Ben je niet thuis?

Dan bezorgt de postbode het bij de buren. Als dit niet lukt dan kun je tot 22:00 op de dag van de eerste bezorgpoging een nieuw tijdstip of andere bezorglocatie doorgeven (hier). Anders komt Postnl de volgende dag weer langs. Mocht Postnl je twee keer missen? Dan bewaart Postnl je pakket een week bij het dichtsbijzijnde servicepunt.

Retour aan Go for the Moon

Wanneer Postnl na alle pogingen en bewaring bij een desbetreffend servicepunt het pakket aan ons retourneert kunnen we het opnieuw verzenden tegen de normale verzendtarieven (zie hierboven).

Ander adres?

Je kunt je bestelling ook op een ander adres laten afleveren, bijvoorbeeld op je werk of het adres voor wie het cadeautje bedoeld is. Je kunt dit aangeven in het afrekenscherm.

Weekend en feestdagen

In het weekend en op feestdagen verzenden we geen bestellingen. Deze worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

Go for the Moon
Postadres: Antiloopstraat 45 D, 4817 LA Breda
Contact: info@goforthemoon.nl | 06-57019694
KvK: 77176170 | Btw-id: NL003161993B93